Fælles arbejdsdag - oprydning og rengøring
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Så er det tid til en længe ventet arbejdsdag. Klubben trænger efterhånden til en kærlig hånd, og til det har vi brug for nogle frivillige hænder, så vi sammen kan holde klubben i flot stand. Vi regner med at bruge et par timer, men hvis du ikke har mulighed for at blive hængende, så er det også helt i orden - der sættes pris på det hele. Jo flere der hjælper til, jo sjovere og hyggeligere er det altid ??

Der vil være lidt kage og frugt, som man kan gå og snacke af, men ellers skal vi bare ligeså stille gøre rent og rydde lidt op.

Der skal bl.a. støvsuges de steder, som normalt ikke bliver støvsuget. Så skal der ryddes op i køkkenområdet, i skabene, ved grebene, bag slabben og sikkert også andre steder ??

Ankerpunkter, ekspresslynger og reb skal gennemgås.

De grå madrasser skal vaskes, madrassen i boulderen skal vaskes og andre glatte flader skal tørres over, og så støder vi helt sikkert på andre småting, som også trænger til at blive gjort ??

Håber at se en masse til en hyggelig arbejdsdag ????

Tilmelding foregår via Facebook.

25.05.2024
25.05.2024 kl. 11.00 - 25.05.2024 kl. 14.00
Østjysk Klatreklub
0,00 kr.