Juniorhold Træning

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Juniorhold1005
Torsdag Tid: 17:00 - 18:30
Sted: OJKK, Hal
Træner: Mette Mortensen /
Instruktør: Mette Mortensen /

OBS! Det kræver medlemskab af klubben for at tilmelde sig dette hold. Enten halvårs - eller helårs medlemskab.

Børneklatring er for børn fra førskolestart til 8 år. Det foregår lørdag formiddag fra 9.00-10.30.

Træningen består af opvarmning, klatrelege og klatring på både højvægge og boulder.

Ved børneklatring er det vigtigt at der er mindst 1 voksen pr. barn til at sikre.

(Voksne skal som minimum tilmelde sig klubben som passivforældre).

Bemærk:

Ønsker man ikke at følge den strukturerede træning om torsdagen, men kommer i hallen andre aftener eller weekend - og altid ifølge med en voksen - skal barnet ikke tilmeldes til dette hold, men blot betale medlemskab.

Til info:

Her vores politik på brug af fotos på fb og instagram mm:
1. Alle uploader billeder med positiv hensigt og for at dele de gode oplevelser vi har i klubben.
2. Vi tagger ikke nogen personer i billederne, med mindre det allerede er aftalt.
3. Vi uploader max 5-7 billeder af eventen med mindre andet er aftalt.
4. Alle billeder er skarpe og der henstilles til ikke at uploade billeder af uheldige ansigtsudtryk, numser eller en række rygge.
5. Når du klatrer i klubben accepterer du at der tages billeder ved events og at de uploades på facebook. Ønsker du ikke dette skal du maile til bestyrelsen på info@ojkk.dk og vi vil gøre vores bedste for at tage hensyn til det.

Holdnummer: 1005
Tilmeldte: 26/30