Kontingent 1/1 - 30/6 eller 1/7 - 31/12
  • Junior medlemmer til og med 15 år: 600,-
  • Senior medlemmer 16 år og op: 700,-

Rabatter :
  • Når der er 4 måneder eller mindre tilbage af halvåret: 30%.
  • Når der er 2 måneder eller mindre tilbage af halvåret: 60%.
Fratrækkes automatisk på næste betalingsside på klubmodul.
Bemærk! Der er ingen andre rabatter.

Husk at er du barn eller junior og vil du træne fast om torsdagen skal du efter indmelding tilmelde dig holdene - via Event her på klubmodul. Man skal have sikringskursus for at kunne træne på børne/juniorholdet.

Til info:
Her vores politik på brug af fotos på fb og instagram mm:
1. Alle uploader billeder med positiv hensigt og for at dele de gode oplevelser vi har i klubben.
2. Vi tagger ikke nogen personer i billederne, med mindre det allerede er aftalt
3. Vi uploader max 5-7 billeder af eventen med mindre andet er aftalt.
4. Alle billeder er skarpe og der henstilles til ikke at uploade billeder af uheldige ansigtsudtryk, brede numser eller en række rygge :-)
5. Når du klatrer i klubben accepterer du at der tages billeder ved events og at de uploades på facebook. Ønsker du ikke dette skal du maile til bestyrelsen på info@ojkk.dk og vi vil gøre vores bedste for at tage hensyn til det.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Kontingent / Halvårlig | 000
Betalingsplan